۱۶ پاسخ

من40هفتم ایقده😂 کوچیکه چیه

من شکم اولم از این کوچیکتره
خوبه ، بزرگ و کوچک بودنش ربطی به رشد بچه نداره

خوبه
دلم برای بارداریم تنگ‌شد 😊واسه اون شکم گردو قلمبم 🥺😩

خیلی بزرگه من که ۳۸ هفتم شکمم انقد نیست اذیت نیستی اینجوری

کجاش کوچیکه
ماشالا خوبه

از من بزرگتره😂

هزار ماشالا من یک هفته دیک زایمانمه شکم این جوری نیس

نه ماشالا خوبه البته ابن ک شکم دومم هستی باتاثیر نیس چون منم هم هفته شمام ولی نصف شماس شکمم

من شکمم مثل شکم شماس

من ۳۴هفتم این همست😅😅

نه عالیه

نه خوبه که

ب این میگی کوچیک ماشاالله😅😂

خوبه گلم من کیه به ۳۰هفته برسم

عالیه

ماشالله کوچیک نیس نه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان ۳ قلو هااا🥲💖 مامان ۳ قلو هااا🥲💖 ۷ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین🧿 مامان امیرحسین🧿 روزهای ابتدایی تولد