۲ پاسخ

بستگی داره چطور دردی باشه درد معمولی طبیعیه.ولی شدید و گرفتگی پیکیری میخاد

من اوندفعه از استرس ایطور شدم ، یه وقتایی هم ممکنه نفخ باشه یا از،یبوست

سوال های مرتبط

مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد