درد تخفیف زیر شکم عادیه یا برم دکتر؟

۲ پاسخ

من دردی شبیه پریودی دارم دوسه ساعتی میشه
دیگه نمیدونم طبیعیه یا نه

اگه هر چند دقیقه میگیره ول میکنه یا دائم هست معمولا انقباظ هست باید بری زایشگاه

سوال های مرتبط