۶ پاسخ

از 37هفته مجازه ولی خیلی زود جواب میده من شبش استفاده کردم ظهر این روز دیگه رفتم بیمارستان بستری شدم شبم زایمان کردم به همین سرعت 😁😁😁😁

من از هفته 36دارم میزارم امشب 37و3روزم یه سانتم خبریم نیست

من دیروز دکتر گف از امشب بزار ۳۷ هفته تمام بودم از وقتی گذاشتم حس سنگینی ضعف واژن داشتم قبلش ی سانت باز بودم

باید پزشکت اجازشو بده

والا دکتر منم گفت از 37 بزار من نزاشتم میگم زوده

به من ماما گفت از هفته دیگه که میشم ۳۶ هفته و ۱ روز
۱ دونه صبحا بخورم و ۱ دونه هم شب ها قبل خواب، سوراخ کنم بذارم تو واژن

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیکا مامان ملیکا ۷ ماهگی
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد