اره خیلی خوبه
آره خیلی
والا من ک از ماما پرسیدم بگذارم یا ن گفت این دارو برا سقط هست و خطر داره بهتره استفاده نشه
اگه براب راحتی زایمان اثر داشت خود دکتر میگفت بگذارید
برا منکه اثر نداش آخرش با آمپول فشار و بدبختی زاییدم.تاریخم دو روز گذشته بود ۱ سانت بستری شدم
منکه دیشب واسه اولین بار گذاشتم همش در اومد لباسم کثیف شد موقعه گذاشتنش هم یکم درد داشت دیگه واسه هر کسی متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.