۵ پاسخ

من خودم که نرفتم پیشش ولی دوستانی که رفتن گویا راضی بودن و جواب گرفتن

سلام فدات شما چطوری.

سلام خواهر جان خوبی

رئیس بخش زایمان بیمارستان شریعتی تهران هستش اما من تو گوگل سرچ کردم ازش بد نوشته بودن

منم نرفتم ولی یکی از اقوام رفت خیییییلی راضی بود

سوال های مرتبط