۵ پاسخ

بعضی روزا همینجوری میشه ی چی شیرین بخور به پهلو چپ دراز بکش

برا منم اینجوری بود میوه میخورم تکون میخوره

مامان شاهان برا اون حس مرطوب بودن چیکار کردید؟

برا منم بعضی روزا خیلی تنبل میشه
دکترم امروز گف این دو هفته آخر هر هفته nst بده

طبیعیه عزیزم
منم مثل تو همیشه استرس داشتم بعضی وقتا روز اصلا تکون نمی‌خورد شب یه چندتا حرکت میزد باز تا فردا شب بعد که رفتم تو هفته ۳۸ دیگه هروز تکون میخورد الان تو هفته شما طبیعیه

سوال های مرتبط