مامانا پسرم آب دهنش می‌ره بخاطر سرما خوردگیشه

۲ پاسخ

نه بخاطر سرما خوردی نیس
مامانم میگ اگ دهنشو بوس کنیم یا با دستمون هی لپشو بهم فشار بدیم آب دهنش میره

ن احتمالا رفلاکس پنهان داره

سوال های مرتبط