اره خوبه،دخترمن ۳۹۴۰ بدنیا اومد سه روز بعد۴۰۴۰ بود دیگه نبردمش تا واکسن دوماهگی
گلم توی بارداری چیا میخوردی؟
وقتی وزن تولد بالاس کم کم وزن میگیره. زیاد بگیره اضافه وزن میشه بعداً بچه آسیب می بینه
نه ماشالله خیلی خوب وزن گرفته پسر من ۱۵ روزگیش ۳۸۵۰ بود به دنیا آمدنی ۳۷۰۰
عالی وزنش گلم خداحفظش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.