بچها آزمایش گلوکز حتما باید۲۴هفته باشه شماها کی دادین

۱۲ پاسخ

عزیزم روبیکا گروه مادران باردار قزوین زدم خواستی پیام بدم لینک بدم @Rastam5

منم نرفتم هنوز گفتم ۲۴ هفتم تموم شه بعد برم

من28هفته دادم ولی خیلی اذیت شدم نمیذاشت بیام خونه همبااینکه نزدیکم بهآزمایشگاه

من هفته ۲۷ و ۳ روز دادم

۲۷هفته

من چند روز پیش دادم جوابش فردا میاد
آزمایش راحتیه فقط استرس نداشته باش محلول رو که خوردی دیدی داره حالت خراب میشه دراز بکش جای گرم نمون پیاده روی نکن همش دو سه ساعت طول میکشه

۲۷ هفته دادم
تا ۲۸ وقت داره

منم هنوز نرفتم

از ۲۴ هفته میشه انجام داد ازمایش و تا ۲۸ هفته

تا ۲۸ هفته فرصت داری

هفته ۲۵

و منی که هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری