عزیزم روبیکا گروه مادران باردار قزوین زدم خواستی پیام بدم لینک بدم @Rastam5
منم نرفتم هنوز گفتم ۲۴ هفتم تموم شه بعد برم
من28هفته دادم ولی خیلی اذیت شدم نمیذاشت بیام خونه همبااینکه نزدیکم بهآزمایشگاه
من هفته ۲۷ و ۳ روز دادم
۲۷هفته
من چند روز پیش دادم جوابش فردا میاد
آزمایش راحتیه فقط استرس نداشته باش محلول رو که خوردی دیدی داره حالت خراب میشه دراز بکش جای گرم نمون پیاده روی نکن همش دو سه ساعت طول میکشه
۲۷ هفته دادم
تا ۲۸ وقت داره
منم هنوز نرفتم
از ۲۴ هفته میشه انجام داد ازمایش و تا ۲۸ هفته
تا ۲۸ هفته فرصت داری
هفته ۲۵
و منی که هنوز ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.