هر کسی اختیار بچه خودشو داره ولی چه چیزی توذهنشون میگذره ک میگن واکسن برای بچه مضره🥴ب خاطر این ادمای مثلا باهوش وزرنگ سرخک دوباره شایع شده🤬
برادر شوهر من تا حالا نزاشته به دخترش واکسن بزنن الان دخترش ۶سالشه
همون واکسنی که بیمارستان میزنن رو نزاشته 🙂
نه نزدم تا دو ماهگی فقط
منم تا دوماهگی نمیدونستم زدم متاسفانه
من بعد از واکسن ۴ماهگی دیگه کلن نزدم ن اینکه فاز روشنفکری بگیرما نه یه دلیل دیگه داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.