۱۱ پاسخ

۲۵ میلیون چه خبره مگه کدوم بیمارستان می‌خوای زایمان کنی؟
نهایتن بگیرن ۱۰ تومنه

منم ۲۵ ت دادم بهش

والا دکتر من دستمزد گفت ۵ تومن میگیرم بیمارستانم ۱۷
امشبم ۵ تومنو براش واریز کردم
چه خبره ۲۵ بگو بع من چه ک دستمزد بیمارستان کمه چ توقع ها دارن بعضی دکترا

اگه بریج باشی سزارین اجباری میشی تو خود درمانگاه بیمارستان برو زیر نظر دکتر که بدون زیر میزی سزارینت کنن چون طبیعی نمیشه.من بچه اول و الان دومم رو تو دولتی میرم فقط دو ملیون بیمارستان میخواد

برای منم گرفت از یک ماه پیش چون خیلی سرش شلوغه و ر‌وزاش به سرعت پر میشن ندا سالاریه هست ۲۵ م دادم

برامن سزارین اختیاریه۱۵تومن میگیره۲۵چخبره

اره عزیزم برای سزارین دکتر اگ خودش باشه جدا از پول بیمارستان انقدر میگیرع

خوبه دکتر من که گفته ربع سکه میخوام😑

چه خبره ؟ طبیعی خب هر وقت دردت گرفت برو بیمارستان ۲۵ واسه چی میخواد

اره عزیزم فرقی نداره

واسع طبیعی اینهمه؟؟

سوال های مرتبط

مامان نویان💙👶 مامان نویان💙👶 هفته سی‌وششم بارداری