مامانا بعد واکسن تب ولرز طبیعیه تبش ۳۸ عه

۴ پاسخ

دخترمنم امروز واکسن زدم تب داره

شایدسردشه

تب کلا طبعیه ولی واکسن یک‌سالگی برای خیلی از بچها سبکه

نه لرز فکر نکنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی