۱۰ پاسخ

عزیزم اینجا همه بلدن بگن زیر ۳۰ کمه
ولی نظر دکترت مهمه
هم اینکه تو هفته شما دیگه طول سرویکس چندان مهم نیست
طبیعیه که سن بارداری بالا بره سرویکس بیاد پایین!
روند طبیعی بدنه

من ۲۳ هفته واژینال گفتن ۲۸ شده
منتها با روزی دو تا شیاف ۲۰۰ تا اینجا رسوندم به امید خدا

اره اگر تونستی پساری بزار

استراحت خیلی جواب میده اگه شیاف هم داری هرشب بزار

تا ۳۲ هفته حداقل استراحت کن خوبه
منم استراحتم خدا کنه سر وقت زایمان کنیم

شکمی اشتباهه برا من شکمی ۳۲ بود واژینال ۳۴

اره استراحت کن

رفتی سونو رشد ک متوجه شدی؟

زیر ۳۰ کمه

اره عزیزم کمه حتما با دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۱۲ ماهگی
مامان kayan مامان kayan روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی