برفک دهان خطرناکه؟

۵ پاسخ

باید عزیزم قطره نیستاتین رو با گوش پاکن به روی اون سفیدی های دهنش بزن هر هشت ساعت دوبرابر وزنش بعد اگر پستونک میخوره یه چند مدت بهش نده و اگر شیر خودتو میخوره هر هشت ساعت سینه تو قطره نیستاتین بزن بعد بشور واگر شیشه میخوره شیشه شو هر بار ضد عفونی کن وبجوشون و همچنین اسباب بازی هایی که میزاره دهنش ضد عفونی کن وتا وقتی خوب خوب نشده قطره رو قطع نکن
دختر من دوهفته طول کشید تاخوب خوب شده

بچت پستونک میخوره؟

نه نترس

نه قطره بگیر بزن خوب میشه

نه فقط بچه موقع غذا خوردن و شیر خوردن اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان •Nila• مامان •Nila• ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۱۴ ماهگی
مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا ۱ سالگی
مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی
مامان نینی خوشگل مامان نینی خوشگل ۱۴ ماهگی