۴ پاسخ

همه همینن
باید یادداشت کنی تو گوشیت

منم همینطور عزیزم، یادداشت کن

منم مثلا دفه ی اولی که یدفه داده غلت زده و یدفه روی شکم شده سریع فیلم و عکس گرفتم بعد کلا پایین همه ی عکساش تاریخ میزنم بعد مثلا میزنم اولین غلت زدن.حالا دیر نشده از،این به بعد این کار و کن

من پیچ زدم تو پیج عکس و نوشته و تاریخ زدم

سوال های مرتبط