۲۰ پاسخ

من باشم الکی هزینه تابلو نمیکنم هااا اینقد چیزای واجب تر هست

۳ قشنگه

۳ و ۴ 😍😍

تم اتاقش چه رنگیه عزیزم؟ اگر کرم و نود هست شماره ۳ عالیه

از کجا میخواین بخرین؟

برا پسر ۱و۴

۱.

۴ خوشگله مخصوصا لباس که آویزونه

۳ یا ۴ عزیزم .پیج داره ؟لطفا پیجش رو‌میدی گلم

وویییی یک خوبهههه، از کجا میخری اینو؟

1 خوبه

۱
خیلی خوبه

۴قشنگه

4 بنظرم

۴خوبه

۳ بنظرم

3 🥰🥰

من عاشق دو شدم اما یک هم خوبه نظر من یک و دو هستش

3و4قشنگن عزیزم

1 خوبه

سوال های مرتبط

مامان دل دونه مامان دل دونه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری