کیا تو انتی جفت پایین بوده تو آنورفته بالا

۹ پاسخ

کجایی زینب

برای من ان تی پایین بود آنومالی هم پایین 🥺 دکتر گفت احتمال اینکه بره بالا بازم هست

منم بود

از منم پایین بود،تو آنومالی رفته بود بالا

من دو هفته بعد انتی اومد پایین انومالی رفت بالا

من پایین بود ۲۱ بهمن قرار برم سونو انومالی از آبان استرس دارم

مال من پایین بود ۲۱ هفته رفته سنو گفتن رفته بالا

منم همینجور بودم

اکثرا همینن،تو انتی پایینه آنومالی میره بالا

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وششم بارداری