منم پایین استراحت مطلق هستم
من خیلی مراعات هم نکردم هی هر بار که رفتم سونو بهتر شده بود، خیلی وقتا با بزرگ شدن جنین، جفت خودشو میکشه بالا
من انومالی هم باز لولایینگ بود الان دیگ نمیدونم
برای من پایین بود یبوست شدید گرفتم موقع دفع کشیده شد پایینتر خونریزی کردم. قبل از یبوست خوب بود همه چی مراعات میکردم ولی یبوست رو نتونستم کاری کنم
استراحت کن
از پله بالا و پایین نرو
زیاد واینسا و راه نرو
بیشتر دراز بکش و زیر پاهات یه بالشی چیزی بزار
عزیزم
برای همه پایینه منتهی با درصد خطر متفاوت جفت تا ۳ ماه اول جاش دقیقا پایین هستش
فقط باید مراعات کنی ، پله بالا پایین نشو ، سنگینی بلند نکن ، استراحت کافی
همین
برا منم پایینه با اینهمه استراحت هنوز بالا نرفته
برا منم پایینه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.