دوستان کیا جفت پایین داشتند چه کار کردید؟

۷ پاسخ

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382

من داشتم دارم شیاف استراحت

سلام منم داشتم 18هفته رفت بالا.. راه حلش فقط شیاف و استراحت. من موقع استراحت، یه بالش میزاشتم زیر پام

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382

شیاف و استراحت🫣

منن هنوزم پایینه

مال من پایینه دو قدم راه برم زیرشکمم میگیره

سوال های مرتبط

مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد