سلام کیا تو بارداری فشار داشتن؟ چیکار کردید خوب شد؟

۳ پاسخ

من داشتم موقع پسرم وبعد اونم برام موند الان14ساله .دوسالی هست که مرتب قرص میخورم

من دارم قرص میخورم

نمک نخور پیاده روی کن

سوال های مرتبط

مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری