خانما کسی سرویکس تو انتی پایین بوده بعد انومالی بالا شده باشه

۲ پاسخ

اره من هم باید استراحت نسبی داشته باشی هم بچه بزرگ میشه جفتو با خودش میکشه بالا

ببین سرویکس بالا نمیره اصلا فقط ممکنه تو انتی خطا داشته باشه تو انومالی دقیق یا برعکس اکثرا سونو شکمی کمتر میزنه واژینال دقیقه اگه خیلی نگرانی ی واژینال بده خیالت راحت شه

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناهم🎀🩷 مامان پناهم🎀🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری