طول سرویکس کی تو آنتی ۳۳ بوده تو انومالی رفته بالا یان ؟؟

۱۶ پاسخ

حتما ۱۵ هفته شدی برو سونو‌گرافی که سرویکست چک بشه
تا انومالی زیاد مونده.
اگه رسیده بود به ۳۰ حتما با چندتا دکتر صحبت کن ببین نیاز به سرکلاژ میشه یا ن

من انتی ۳۳ بوده ولی مطمئنم ک کم شده اینقدر میترسم دلم میخواد زود دوشنبه بشه برم سونو

واسه منم۳۳ بود تو انتی

مال من انتی ۳۷ بود آنومالی شده بود ۴۰

https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

منم رفته بود بالا انومالی با شیاف و استراحت

من 34 بود انتی.. استراحت و شیاف انومالی 41

من عزیزم 34بود تو انومالی شد 38 چون استراحت داشتم همش

من ۳۹ بود شد ۲۷

من ۳۱ بود ۳۳ شد تو انومالی

نه بعید میدونم چون کمتر میشه رفته رفته

من انتی ۳۲ بودم
آنومالی ۳۴

اگه رعایت کرده باشه استراحت کافی داشته باشی می‌ره بالا ولی ن خیلی

من تو ان تی ۳۴ بودم تو آنومالی شدم ۳۸

نمیره بالا ثابت میمونه

شاید یکی دوتا بره بالا

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناهم🎀🩷 مامان پناهم🎀🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری