حتما ۱۵ هفته شدی برو سونوگرافی که سرویکست چک بشه
تا انومالی زیاد مونده.
اگه رسیده بود به ۳۰ حتما با چندتا دکتر صحبت کن ببین نیاز به سرکلاژ میشه یا ن
من انتی ۳۳ بوده ولی مطمئنم ک کم شده اینقدر میترسم دلم میخواد زود دوشنبه بشه برم سونو
واسه منم۳۳ بود تو انتی
مال من انتی ۳۷ بود آنومالی شده بود ۴۰
https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz
منم رفته بود بالا انومالی با شیاف و استراحت
من 34 بود انتی.. استراحت و شیاف انومالی 41
من عزیزم 34بود تو انومالی شد 38 چون استراحت داشتم همش
من ۳۹ بود شد ۲۷
من ۳۱ بود ۳۳ شد تو انومالی
نه بعید میدونم چون کمتر میشه رفته رفته
من انتی ۳۲ بودم
آنومالی ۳۴
اگه رعایت کرده باشه استراحت کافی داشته باشی میره بالا ولی ن خیلی
من تو ان تی ۳۴ بودم تو آنومالی شدم ۳۸
نمیره بالا ثابت میمونه
شاید یکی دوتا بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.