چرا دکترا میگن ۳۶هفته میریم تو ۹ماه؟؟

۳ پاسخ

نمی‌دونم دکتر منم همینو میگه

چون ۴۰ هفته کامل حساب میکنن

چون اونا با ان تی حساب میکنن ما با اخرین پریودی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری