خانوما آزمایش پلاکت خون باید ناشتا بود ؟؟؟

۴ پاسخ

نه عزیزم

نه تیازی نیست

پلاکت نه فقط قند و تیروئید ناشتابایدباشی

فک نکنم ولی زنگ بزن بپرس

سوال های مرتبط

مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی