۶ پاسخ

از حالا تا ۶ ماه ببند با گن من با شال چادر میبستم شبانه ولی فایده نداشت شکمم همون طور مونده

من اولش شکم بند میبستم بعد از اینکه بخیه هامو کشیدم گن پادار شورتی تنگ پوشیدم ،ولی واسه این یکی زایمانم ساعت شنی گرفتم تنگ‌تر ببندم 😬

دو هفته بعد بستم
داروخانه خریدم

بمن گفتن بعد کشیدن بخیه هات شروع کن

شکم بند و از همون ابتدا خیلی آروم یعنی فشاری حس نکنی

من روز ۵ به بعد یه گن معمولی همین پشم شتر ها هست برا کمر درد میگیرن بستم و تاگشاد میشد کک میزدیم
ولی دیگه کاش بعد یه ماه گن سفت سفت می‌بستم

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی