هوراا شنبه میرم ۱۳ هفته 🥺
ولی علائم هام کم شده نگرانم🥲

۹ پاسخ

من تازه چن روزه شروع شده بالا میارم شدید

باهمیم پس منم از شنبه ها هفته هام شروع میشه میرم ۱۳ هفته

نگران علایم نباش میان و میرن

منم امروز 14 هفته شد زود گذشت 😂

منم شنبه طبق ان تی میرم 13 هفته ...
اخرین پریودت کی بوده عزیزم؟؟ مثل همیم انگار

منم تقریبا ۱۱ هفته کم شد تهوهام

نگران نباش منم همین که رفتم تو ۱۱ کم شد علائم هام

چ علائمی

دیگه تا اخرش که علائم نمیمونن عزیزم😀 طبیعیه کم بشن

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری