۵ پاسخ

اشکال ندارع هی درد سینه می‌ره و میاد

اون درد سینه می‌ره
درد جدید میاد ی چند هفته دیگه 😀
چون کم کم سینه آماده میشه برای شیر آووردن

من اصلا از روز اول سینه درد نداشتم فقط ورم.

من 16هفته رفتم گفتش دختره الان بنظرتون میش اشتباه گفته باش

دیگه کم کم علائما ازبین میرن نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری