من پس فردا موعدمه الان تست زدم منفیه 😔😔

۴ پاسخ

صبر کن بعد تاخیر بزن گلم انشالله مثبت میشه

عزیزم زودع تستو همیشه دیگع نهایت 3 روز بعد از تاخیر بزن
ک قانونا میگن 10 روز ک تاخیر داشتین اون وقت باید زد

من 5روز تاخیردارم باز منفیه😞

عزیزم میفعمتت منم تست تست اخر پربودشدم..🥲

سوال های مرتبط

ساناز ساناز قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی