سلام امروز موعدمه تست زدم منفیه درسته؟

تصویر
۵ پاسخ

اونم ک منفی بود باید منتظر بمونم🥲😔

من این دفعه علائم ندارم گفتم بزار بزنم

منم با تو همراهم ولی تست نزدم ینی امید ندارم درد پریودی دارم فک کنم تا فردا بشم

یعنی دوباره بزنم؟؟؟

بزار بگذره

سوال های مرتبط

مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری