سلام مامان بچه از چند هفتگی می‌ره بالا دیگه ..

۵ پاسخ

من از الان جای نافم رسیده

والا برا من الان گاهی وقتا خیلی پایینه گاهی وقتا دقیقا زیر نافمه.

منم ۱۷هفتم همش فک می‌کنم هنوز پایینه چون کشاله ران سمت راستم انگار پف کرده

بستگی به بچه داره

از 21هفته دیگه کم کم می‌ره بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی سام مامان علی سام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشقای من مامان عشقای من هفته هفدهم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیمان سایمان مامان آیمان سایمان ۳ ماهگی