۷ پاسخ

منم دقیقا چند روزه سینه هام درد میکنه

ویتامین ای میگن خوبه منم چند روزه گرفتم دارم میخورم ببینم نتیجه میده یا نه

ازمایش پرولاکتین بده

احتمالا ویتامین د۳ و ای مصرف کنی خوب میشی من اینطور بودم بهتر شدم

من این ماه اینجور شدم
🥲🥲میترسم

دقیقا تاپیک قبلی منم این بود میخوای نگاکن

درد در پریودی طبیعیه ولی بعدشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی