خانمای گل موقع پریودی نباید قرص اهن بخوریم

۴ پاسخ

چرا باید بخورین تو این دوران افزایش نیاز به اهن دارین که باعث افزایش جذب آهن میشه

عزیزم گوگل سرچ کن کامل بخون..‌ ی تیکه خوندم نوشته بود نباید خورد باعث کیست و فیبروم میشه..بازم از دکتر بپرس

نه شنیدم خوب نیست

میگن بخورین که

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۴ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ سالگی