کیا تو هفته من رفتن سونو وزن جنین

۱۳ پاسخ

من میخوام‌برم این هفته

من دکتر گفت میتونی بری ولی بنظرم بهتره ۳۰هفته بشه جنین وزن بگیره

من رفتم ۲۸ هفته و ۵ روز ۱۲۵۰

من رفتم

من رفتم

من رفتم ولی مجدد واسم نوشته

من سه شنبه میرم ولی خب دکترم همش تو مطب سونو میکنه وزنشو هم میگه

من‌شنبه میرم

از چند هفته تا چند هفته میتونیم بریم؟

من امروز شاید برم اگه وزنشو بگن. بیشتر براس طول سرویکسه دکترم واژینال نوشته

من رفتم

من ۲۵ هفته رفتم

من رفته بودم

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان قلب مامان💗💗 مامان قلب مامان💗💗 هفته بیست‌وپنجم بارداری