دختر من دو سالگی ۸۲ بود بردم دکتر کلی دارو بهش داد.
تو ۴۰ روز ۸۷ شده.
آهن و مولتی و زینک و فولیک اسید و آد .....دارم بهش میدم
ببین قرار نیست همه قد بلند باشن،بعضی ها کوچولو موچولو و نمکی هستن
وزنش خوبهقدش کمه دختر من ۲.۵ سالگش ۹۳ بود با وزن ۱۳۶۰۰
بله عزیزم دکتر نبردی؟
وزنش خوبه قدش کمه بنظر، البته قد تولدش چند بود؟ بهداشت چی گف عزیزم؟
وزنش خوبه
قدش به نظر کمه
به نظرم آره چند کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.