سلام سونوی آخری برا وزن کی رفتیم شما

۸ پاسخ

فعلان من نرفتم

من ۳۴هفته اخری بوده

یه سونو ۲۸ تا ۳۲ هفته هست یه سونو ۳۶ـ۳۷ هفته

۳۷ هفته

۳۰ هفته برا وزن رفتم و گفتن ۳۶ هفته هم آخری سونو هستش باید انجام بدم

۳۰ هفته ۱۴۰۰ بود

فعلا نرفتم

دیروز
۳۵هفته و ۶روز

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان گلنوش مامان گلنوش هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی