مامانا شما دکترتون گفته کی برین واسه سونوی وزن نینی ؟

۸ پاسخ

من که پری روز تو 31 هفته رفتم برای سنو رشد وزنش 1750 بود بعدشم دکترم بهم گفت پانزده روز دیگه برم پیشش برام مشخص می‌کنه باز کی برم

۲۸ هفته گفت برو

من یکی هفته ۲۹ رفتم یکی هم باید یکشنبه هفته آینده برم میشم ۳۱ هفته

هنوز نگفته

من یک 26 یک 32

36 هفته

۲۹ هفته فرستاد بعدیو نمیدونم

یدونه ۲۸ هفته یکی هم ۳۲ هفته آخریشم قراره تو ۳۶ هفته بدم

سوال های مرتبط

مامان علی وآیناز 🥰❤️ مامان علی وآیناز 🥰❤️ ۸ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان آرشا🩵 مامان آرشا🩵 ۵ ماهگی