من میزنم ولی کم
من وقتی که یکم غذای های سنگین رو تونست بخوره زدم چون واقعا بدون نمک اصلا طعمی ندارن
من الان خیلی کم میزنم
سلام نسیبه جان میتونی بزنی هم زردچوبه هم نمک
من میزنم کم چون نزنم نمیخورع
من میزنم خیلی کم
من که ازغذای خودمون میخوره...از اولم یه زره نمک میزدم
یکسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.