از کی میتونیم به غذاهای بچه ها نمک بزنیم؟

۸ پاسخ

من میزنم ولی کم

من وقتی که یکم غذای های سنگین رو تونست بخوره زدم چون واقعا بدون نمک اصلا طعمی ندارن

من الان خیلی کم میزنم

سلام نسیبه جان میتونی بزنی هم زردچوبه هم نمک

من میزنم کم چون نزنم نمیخورع

من میزنم خیلی کم

من که ازغذای خودمون میخوره...از اولم یه زره نمک میزدم

یکسال

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی
مامان دو‌قلوها مامان دو‌قلوها ۱۵ ماهگی