سلام مامانا بچه ها از کی چهار دست و پا میرن

۷ پاسخ

پسر من امروز یکم سعی کرد چهار دست و پا بره ولی خسته شد 😂

دخترای من 4 ماهگی و 5 ماهگی سینه خیز ریختن، 6 ماهگی 4 دست و پا رفتن

بچه من میخواست چهار دست و پا بره دیگه دندون در آورده یه دو سه قدم میره جلو ولی نمیتونه چیکار کنم بهتر بتونه بره

فرق میکنه دگه پسر منم از شش ماهگی چهار دست پا رفت الان وایمیسه اما مستقل راه نمیره

بستگی داره... دخترمن بعداز واکسن 6 ماهگی چهاردست و پا رفت

پسر من هنو نمیره فقط میشینه ولی پسر خواهرم از چهار ماهگی سینه خیز میرفت

پسر من یه مدت بود سینه خیز میرفت ،عقب عقب میرفت الان یه هفته ای میشه کلا چهاردستو پا میره دیگه

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۱۱ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی