۸ پاسخ

دختر من حالت چهار دست و پا رو برای چند دیقه میگیره و هنوز عقب میره و سینه خیز میره

دخترمن ۶ ماهگی رفت

برا من تقریبا ۲ هفته میشه چهار دست و پا میره

پسر من‌چند روز میره

دختر من تازه ۲روزه شل و ول میرفت ولی امشب مثل فرفره میره هیج عجله نکن که پشیمون میشی😂

دختر من الان یاد گرفته ۷ ماهشه

پسر من دو ماهه که سینه خیز میره
جدیدا دلش میخواد چهار دست و پا بره ولی یه قدم می‌ره میوفته😅

پسر من که تازه دنده عقب میره یکمم خودشو میکشه جلو

سوال های مرتبط