هیچ چیز بایدی نیست
برا هر بچه فرق میکنه پسر من شش ماه و نیمه الان سینه خیز میره حالت چهاردست و پا میگیره و چندثانیه خودش میشینه ولی پسر خواهرم ۷ ماه و نیمه فقط میشینه و سینه خیز نمیره هنوز
هربچه ای یه جوره مثلابچه های من دوهفتست چهاردست وپامیرن ولی نشستن هنوزبلدنیستن.یکی اول میشینه بعدچهاردست وپامیره بچه های منم فعلاننشسته میخوان بلندبشن🤪😜
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.