۳ پاسخ

هیچ چیز بایدی نیست

برا هر بچه فرق میکنه پسر من شش ماه و نیمه الان سینه خیز میره حالت چهاردست و پا میگیره و چندثانیه خودش میشینه ولی پسر خواهرم ۷ ماه و نیمه فقط میشینه و سینه خیز نمیره هنوز

هربچه ای یه‌ جوره مثلابچه های من دوهفتست چهاردست وپامیرن ولی نشستن هنوزبلدنیستن.یکی اول میشینه بعدچهاردست وپامیره بچه های منم فعلاننشسته میخوان بلندبشن🤪😜

سوال های مرتبط