۹ پاسخ

دکتر ب من گفت غلت زدن جز مراحل تکامل بچه هست اما چهار دست و پا رفتن نه بنی حتی اگ نرفت حای نگرانی نیست بعضی بچه ها یهو پامیشن راه میرن

دختر. من سینه خیز می‌ره به عقب

بستگی ب بچه داره پسر من ۶ ماهش بود رفت

هربچه فرق داره عزیزم تا ده ماهگی وقت داره

چهار دستو پا روند رشدی حساب نمیشه شاید از سینه خیز مستقیم راه بره

دخترم من ده ماه و نیمه نمیره فقط سینه خیز میره، بنظر من بچه هر تایمی خودش بتونه حرکت جدید انجام میده و جای نگرانی نیست، امروز دیدم واسه اولین دست به مبل گرفت و پاشد

ولی تا اخر 9 ماهگی وقت دارن نگران نباش

پسر من 6 ماه سه هفته ست تازه داره میره

دخترمن تازه سینه خیز میره

سوال های مرتبط