۶ پاسخ

بعضی بچه ها کلا نمیرن یهو پامیشن کلا متفاوته هربچه یکی همهی کارارو میکنی یکی نصفشو

دختر من نمیره

پسر من نه ماهگی رفت

دختر من اخرای ۹ رفت

پسر من از وسطای ۷ رفت

پسر من که نمیره

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۱۱ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی