۶ پاسخ

نه اصلا
نه درد داره نه خونریزی، نگران نباش

ن من تا الان ۴ بار دادم تا حالا هم خونریزی یا لکه بینی نداشتم بعد سنو

نه بابا نه درد داره نه خون‌ریزی خیلی راحته من تا حالا هزار بار سونو واژینال دادم اصلا چیزی حس نمیکنی

نه بابا چه دردناکی.یه ذره میبره داخل فقط.
پاتو باز کن و شل بگیری اوکیه.
من که ۴ بار دادم طوری نشده

نه عزیز من رفتم ن خطر داده ن درد دستگاه ورودی واژن قرارمیگیره تاسرویکس راه داره

نه اصلا باعث خونریزی نمیشه
فقط جای خوب برو

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۴ ماهگی
مامان یه‌دختر🩷 مامان یه‌دختر🩷 ۷ ماهگی