۴ پاسخ

کدوم بیمارستان زایمان می‌کنی گلم

نه عزیزم چرا زود باشه منم شنبه زایمانم هست ۳۸ هفته و ۳ روز میشه

نه من ۳۷ هفته و پنج روز زایمان کردم

نه منم ۳۸هفته ویک روز گفت بیا ولی کیسه ابم نشتی کرد ۵روز زودتر دنیا امد دخترم

سوال های مرتبط