سلام
اگ بخوام میکاپ انجام بدم برا بچه خطر داره؟

۱۲ پاسخ

خوشگلم اگه میکاپ کار خواستی بهم بگو نمونه کار و واست میفرستم

سعی کنید مواد ارایشیتون سرب نداشته باشه

ببین عزیزم ممکنه ضرر داشته باشه ولی برای احتیاط من نسبت به قبل حاملگیم کمتر آرایش میکنم مثلا شاید ماهی یکی دوبار

سلام عزیزم
بستگی به مواد آرایشی که استفاده میشه داره
باید بگی بارداری و از هر کرم و وسایل آرایشی استفاده نکنی چون جذب پوستت میشه همچنین جذب جنین
پس دقت کن که مواد مضر داخل کرم و بقیه لوازم آرایشت نباشه

سلام عزیز
کلا مواد آرایشی و شیمیایی میتونه ضرر داشته باشه چون از پوست رد میشه اگه بخواین مراعات کنید بهتره انجام ندید یا مواد اولیه ی محصولات رو چک کنید با هوش مصنوعی که مضر نباشه. من خودم فقط از اول بارداری کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده مخصوص بارداری میزنم و رژ لب و بالم هم طبیعی گرفتم. انگشت شمار سمت کرم پودر و آرایش میرم ولی خب خودتون رو اذیت نکنید یکم مشکلی پیش نمیاد ایشالا ولی میکاپ دائم و یک سره خوب نیست.

ن منم گاهی انجام میدم

نه بابا

من با اجازه دکترم انجام دادم بعضی مواد شیمیایی خوب نیستن

نه عزیزم من دو ماهم بود عروسیم بود لنزم گذاشتم
فقط ناخون نزاشتم اونم بخاطر یووی ک اشعه داره

نه

ن‌چرا

چرا ظرر؟

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان لیان🍓✨️ مامان لیان🍓✨️ هفته سی‌وششم بارداری