۷ پاسخ

گلم چکاپ یک سالگی واسه همه بچه هاست یکی میبره یکی نمیبره من بیش ازحدحساسم بردم

ادرار نبود
خون و مدفوع ۶۶۰

نه والله من خودم چکاب بودم اون موقع واسه کسی که مشکل داره کم خونی داره

بیممون تامین اجتماعیه نمیدونم ازادشدیانه

من ۱و ۲۰۰ آزاد

چکاب یکسالگی برای همه لازم نیست

من بردم ۱۱۰۰شد

سوال های مرتبط

مامان رستا جانم مامان رستا جانم ۱ سالگی