۹ پاسخ

منم نبردم هنوز.همه چیش نرماله .دلم میخواست ببرم ولی ازگریه کردنش دپرس میشم .حالا موندم ببرم یانه

آره ببرش منم پسرم همه چیزش خداروشکر نرمال بود ولی چکاب یکسالگی که داد آهنش کم بود دکتر قطره شو عوض کرد ی قطره دیگه هم داد درسته هزینه داره و بچه اذیت میشه ولی خیالت راحت میشه از وضعیتش

برو بهداشت ارجاعت بده به دکتر خود بهداشت که هزینه نمیگیرن.میفرستت مرکز اصلیشون.نامه رو میزنه از طریق سیستم
اونجوری دیگه فقط زحمت بردنش رو داری
هزینه نداره

منم میخام ببرم ولی از نمونه خون گرفتن بچه ک یکم اذیت میشه میترسم با نمونه ادرار گرفتن هم اذیتی داره 🫩

عزیزم اول ببین بهداشت چی میگه.اگ اونا نیاز بدونن میگن بهت بعد ببر.وقتی قد و وزنش و بقیه چیزاش اوکی ببینن ضروری نیست

من خاستم بچم روببرم بعدبهداشت گفت همه چیزش نرماله وزن وقدوایناخوبه اگه لازمه مامیگم ببر دیگه نبردمش

ببر من پسرم کم خونی و کمبودد۳داشت دارو داد

حتما ببر. خیلی ضروریه

اگرمشکلی نداره،نبرش

سوال های مرتبط

مامان رستا جانم مامان رستا جانم ۱ سالگی
مامان علی سام مامان علی سام ۱۷ ماهگی