۵ پاسخ

جوابش خوبه مشکلی نداری

چون عدد نرمال تا150میگن خوبه بالاتر از 150دفع پروتیین میشه..من خودم این سه ماه آخر 4بار آزمایش دادم همش 103.110اینا بود این هفته هم دادم 89بود

خوبه عزیزم فک کنم

اینه

تصویر

آره بزار عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی