کسی از این ازمایش دفع پروتئین سر در می یاره

تصویر
۱ پاسخ

دفع پروتیینتو بالا زده ولی این حد ازمایشگاهی برای افراد عادیه، برای باردار ها تا حدود ۲۵۰ طبیعیه، نگران نباش

سوال های مرتبط